Matthew Stafford takker Los Angeles Rams for deres tillid

Los Angeles Rams besluttede sig endelig for at genkøbe quarterback Matthew Stafford med en stor løn efter at have mistet flere gratis agenter. Efter Los Angeles Rams-meddelelsen er de fleste stadig uenige i holdets beslutning. Lige siden Matthew Stafford iførte sig en Los Angeles Rams trøje, har han været temmelig middelmådig med få fordele. Meget af Los Angeles Rams' evne til at vinde Super Bowl i denne sæson skyldes held, og quarterback Matthew Staffords præstation er ikke forskellen.

Blandt de mange afvigende meninger er der også et par stykker, der godkender Los Angeles Rams' beslutning. Matthew Stafford kan virke som en fantastisk quarterback, men Los Angeles Rams har været i stand til at spille konsekvent på grund af hans tilstedeværelse. NFL er et holdspil, og hver spiller, der bærer en billige NFL trøje, kan spille den bedste styrke er den virkelige styrke. Så med hver spiller, der spiller godt, er quarterback Matthew Stafford groft undervurderet.

Folk forstår ikke, hvorfor Detroit Lions gav Matthew Stafford videre til fordel for Jared Goff. Måske i Detroit Lions sind er Matthew Stafford en kvalitetsquarterback, som holdet ikke bør begrave. Selvom Detroit Lions ikke kan ændre deres knibe, håber holdet meget på, at Matthew Stafford kan finde et bedre hold. Fordi Matthew Stafford tilbragte 11 år hos Detroit Lions, er holdet klar til at skabe en bedre mulighed for ham for at vise sin styrke.